WordPress Website Zelf Bijhouden met CMS

Wordpress website met CMS

Zelf  je WP Website Bijhouden Met CMS

Wil je zelf je WordPress website bijhouden, nieuwe artikelen toevoegen en verwijderen, zelf afbeeldingen en video’s op je website plaatsen?
Dan is een WordPress website de ideale oplossing.
Wordpress maak namelijk gebruik van een cms systeem waarmee iedereen op eenvoudige manier een website kan beheren.

Wat is CMS ?

CMS ( content management systeem) is een manier om de inhoud (content) van een website te beheren.
Enkele jaren geleden werden alle websites gemaakt met verschillende programmeertalen zoals bijvoorbeeld HTML.
Hiermee was en is het mogelijk om mooie websites te maken.
Een groot nadeel hiervan is wel dat je (veel) zult moeten leren hoe je met deze programmeertaal een goede website kunt maken.
Voor iemand met een eigen onderneming is dit eigenlijk niet te doen en als je wat aan wilt passen aan je website zul je voor elke kleine verandering of het plaatsen van een nieuw artikel contact op moeten nemen met je website ontwerper.
Met  CMS kan iedereen die geen kennis heeft van programmeertaal zoals HTML zelf een website beheren en aanpassen.
Iedereen die een brief kan typen met Word kan ook een WordPress website beheren.

Er zijn verschillende andere site builders die gebruik maken van een CMS.
Drupal Joomla en WordPress zijn maar een paar voorbeelden van websitebuilders die een Cms systeem toepassen. Echter WordPress is veruit degene die wereldwijd het meest wordt gebruikt. Bijna 30% van alle websites wereldwijd maakt gebruik van WordPress.
Dit is niet geheel zonder reden
Wordpress bied namelijk enkele belangrijke voordelen t.o.v. de concurrenten:

  • Geheel gratis !
  • Super gebruiksvriendelijk
  • Met een paar klikken een ander thema installeren
  • Veel Functionaliteit kan worden toegevoegd met een groot aantal plugins
  • Continu ontwikkeling, daardoor altijd up to date

Met CMS kun je op een simpele en eenvoudige manier nieuwe artikelen toevoegen

WordPress Website met CMS

Wil jij ook een WordPress website met CMS? Een website die je makkelijk zelf kunt beheren? Dan heeft Website design Gemert de oplossing voor jou!
Een eigen website met jouw eigen domeinnaam die je zelf kunt bewerken. Zowel de inhoud als de lay-out kun je zelf beheren en kom je er even niet helemaal uit? Dan is een e-mailtje of een belletje voldoende. Wij helpen je graag verder.

Bij Websitedesign Gemert heb je de keuze uit een aantal professionele lay-outs die je met het CMS zelf verder aan je eigen wensen aan kunt passen.
Zo heb je vanaf het begin een professionele website met CMS die je zelf kunt beheren!

Nieuwe  Website op maat gemaakt

Er zijn verschillende opties mogelijk, Wij kunnen een complete nieuwe website voor je maken die je naar eigen inzicht aan kunt passen als je zelf al ervaring hebt met WordPress. Is het allemaal nieuw voor je en heb je nog helemaal geen ervaring, dan kun je met onze WordPress handleiding voor beginners binnen een paar dagen leren hoe je je eigen site kunt beheren en aanpassen.

 

Wat zijn plugins ?

Onze WordPress websites zijn zeer gebruiksvriendelijk.
En alles wat nodig is om je website goed te laten functioneren wordt door ons geïnstalleerd.
Zonder al te veel in technische details te treden,de functionaliteit van een WordPress website kan worden aangepast door gebruik te maken van plugins.
Plugins zijn als het ware kleine programmaatjes die een bepaalde functie hebben binnen een WP website.
Zo heb je bijvoorbeeld plugins voor:

  • Beveiliging van je website ( tegen hackers)
  • Plugin om een contactformulier te plaatsen op je website
  • Webwinkel te maken
  • Website optimaliseren voor een betere vindbaarheid in de zoekmachines
  • Enz

Backup

Maandelijks maken wij een backup van alle websites. Dit betekend dat als er om welke reden dan ook iets fout gaat of per ongeluk wordt verwijderd, wij in staat zijn om je website opnieuw te installeren. Dit betekend dat je nooit al je energie en werk wat je in je website hebt gestoken in een keer kwijt raakt. In overleg is het mogelijk om de backup interval aan te passen, met name op websites waar veel nieuwe artikelen worden toegevoegd of webwinkels kan dit van groot belang zijn.
Nieuwe pagina’s maken, berichten plaatsen, foto’s en video’s toevoegen, je zult zien dat ook jij binnen no time je eigen website kunt beheren.

 

Wat kost een website met CMS?
Een WordPress website met cms kost slechts € 249,- exclusief BTW. (inclusief 1 jaar hosting)
Wat krijg je hiervoor?

  • Een eigen WordPress website met CMS
  • Domeinnaam registratie, en je eigen e-mailadressen
  • Een professionele op maat gemaakte website om mee te beginnen
  • Backup
  • Onbeperkte ondersteuning via telefoon of e-mail

Met Website design Gemert heb je dus snel een voordelige eigen professionele website die je zelf kunt beheren

Voor meer informatie Neem snel Contact met ons op

 

Hoe wordt mijn MKB / ZZP website beter gevonden in google

Wat is zoekmachine optimalisatie?

De meeste mkb bedrijven hebben al een website, maar veel van deze websites worden slecht gevonden in de zoekresultaten van Google.
Een belangrijke reden dat deze websites op een lagere positie weergegeven worden is dat veel van deze websites niet goed bijgehouden worden en hierdoor niet voldoen aan factoren voldoen die Google hanteert om een website op een goede positie weer te geven.
Het is in de meeste gevallen niet nodig om een compleet nieuwe website te laten maken maar door je energie te steken in verbetering van je bestaande website kun je ervoor zorgen dat je op korte termijn beter gevonden wordt in Google.
Door de goede zoekwoorden te gebruiken en je website up to date te houden kun je ervoor zorgen dat jouw website altijd op de eerste pagina van de zoekresultaten getoond wordt. Want zeg nou zelf, hoe vaak kijk je verder dan de eerste pagina van de zoekresultaten?
Weergave van je website op de 2e, 3e pagina of nog verder zal je in de meeste gevallen maar weinig bezoekers opleveren.
SEA ( search engine advertising)
Iedereen die naar iets op zoek is geeft tegenwoordig een zoekopdracht in in Google, de Gouden Gids wordt door niemand meer gebruikt.
Men maakt gebruik van zoekmachines om producten of leveranciers te vinden. Als jouw website slecht schoort in de zoekmachines heb je dus een probleem want veel potentiële klanten zullen je website en dus jouw bedrijf niet weten te vinden. Je kunt ervoor kiezen om Adwords ( advertenties in Google) in te zetten om je klanten te bereiken, maar een groot nadeel van adwords is dat deze advertenties je constant geld zullen kosten en dat het aantal kliks naar je website vaak tegenvalt.
SEO ( search engine optimalisation)
Een goede zoekmachine notering kun je bereiken door Seo ( zoekmachine optimalisatie) in te zetten, dit houd in dat je je website moet optimaliseren voor bepaalde zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden die relevant zijn voor je bedrijf of het soort business dat je onder de aandacht wilt brengen.
Met alleen het optimaliseren van je website kom je er tegenwoordig al lang niet meer en een aantal factoren buiten je eigen website om hebben een minsten net zo grote of misschien een nog wel grotere invloed op de vindbaarheid van een website in Google.
 
Zoekmachineoptimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachinemarketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine, op de voor die webpagina relevante trefwoorden, …
Zoekmachineoptimalisatie – Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zoekmachineoptimalisatie
Factoren die belangrijk zijn voor een goede vindbaarheid in de zoekmachines
Als je een zoekopdracht ingeeft in Google dan geeft dit het volgend resultaat:
Eerst worden er 4 betaalde advertenties weergegeven ( Google ads), gevolgd door 10 weergaven van websites die in de ogen van Google het beste overeenkomen met de ingegeven zoekopdracht. Na deze 10 gevolgd door nog eens 3 Google ads en een aantal gerelateerde zoekopdrachten die sterk verwant zijn aan de ingegeven zoekopdracht.
Een goede vindbaarheid van je website zorgt ervoor dat je site wordt weergeven in de 10 resultaten op de eerste pagina van Google.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw pagina hier terecht komt?
Ten eerste moet je website zo opgebouwd zijn dat de zoekrobot van de zoekmachines je website goed kan lezen en beoordelen ( crawlen) en duidelijk weet wat het onderwerp van een bepaalde website is.
 

1. Hoe wordt je je website gevonden in Google?

Een website wordt gevonden in google door  relevante zoekwoorden in de teksten van een pagina op een website te plaatsen en deze teksten te optimaliseren voor dit bepaalde zoekwoord.
Hiermee maak je het voor Google duidelijk waar een artikel over gaat en Google bepaald aan de hand van deze zoekwoorden of dit artikel voldoet aan een zoekopdracht die ingegeven wordt door iemand die op zoek is naar het product of dienst dat wordt aangeboden in het betreffende artikel.
Door in Google een relevante zoekterm in te geven waarop je gevonden wilt worden kun je zien of jouw website de gewenste positie in de zoekresultaten wordt weergegeven.
Is dit niet het geval dan zul je aan de slag moeten om de vindbaarheid van je website te verbeteren.
Je kunt dit doen door zelf aan de slag te gaan of door iemand in te huren die gespecialiseerd is in SEO.
Voor de  meeste ondernemers zal het echter bijna onmogelijk zijn om een website goed te laten ranken mede omdat zoekmachine optimalisatie complex is en van veel verschillende factoren afhankelijk, ook is zoekmachine optimalisatie een ongoing proces dat betekend dat je regelmatig tijd en energie moet investeren om een goede vindbaarheid te continueren.

2. Onpage optimalisatie

Om een website goed vindbaar te maken in Google zijn een aantal zaken belangrijk.
De indeling van een website, kunnen de crawlers van de zoekmachine de website goed lezen en zijn alle pagina’s en artikelen makkelijk vindbaar?
Is het voor de zoekmachines duidelijk waar de website over gaat en maak je naast tekst ook gebruik van andere elementen die een bijdrage leveren  om de onderwerpen te benadrukken, zoals afbeeldingen, video’s enz.
Een goede pagina indeling maakt dat  bezoekers en Google een artikel goed kunnen lezen
  • Gebruik  zoekwoorden in titels, metatags en in de inhoud van je pagina’s.
  • Schrijf je artikelen met de bezoeker in gedachte en niet alleen voor Google. Zorg dat je artikel goed is geschreven, makkelijk leest en informatie bied waar de bezoeker wat aan heeft. Laat de zoekterm een paar keer in het artikel voorkomen en maak gebruik van synoniemen om het onderwerp te beschrijven. Als je een bepaalde zoekterm te veel gebruikt in een bepaald artikel zullen de zoekmachines dit zien als over optimalisatie ( spam) en resulteren in een lagere notering in de zoekresultaten.
  • Geef je pagina’s goede titels en beschrijving. De titel zie je terug in de zoekresultaten. De beschrijving moet meteen duidelijk maken waar die pagina over gaat.
  • Gebruik metatags. Een metatag is een code in de programmering die informatie geeft over een pagina. Metatags staan in de broncode van je website, dus zijn in principe niet te zien voor gebruikers. Maar zoekmachines gebruiken deze metatags wél om je website te indexeren.
  • Check of er geen foute links op je site staan. Zorg ervoor dat zowel interne als externe links naar de juiste pagina’s leiden.
  • Zorg ervoor dat de webpagina’s goed te ‘lezen’ zijn voor zoekrobots. Als het lang duurt voordat je pagina laadt of als de code onjuist is, dan heeft de zoekrobot moeite om te ‘crawlen’ en zie je dit terug in de zoekresultaten (voor een check hiervan ga je naar http://www.google.nl/webmasters).
Maak je gebruik van social media zoals Google+, Facebook, Youtube enz?
Social signalen zijn voor Google een indicatie dat een website aktief is, want zeg nou zelf: ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft tegenwoordig wel een Facebook pagina, Twitter account of Pinterest profiel. Google mijn bedrijf en Youtube zijn onderdeel van Google en voor een goede vindbaarheid van je website dus 2 platforms waarvan je zeker gebruik moet maken.
Is je website goed leesbaar op mobile apparaten
Steeds meer mensen maken gebruik van hun mobile telefoon om een website te bezoeken. Als jouw website niet mobiel vriendelijk is of slecht leesbaar zul je hier klanten mee verliezen. Ook verschillen de resultaten bij een zoekopdracht op een mobiel apparaat met die van een pc en geeft Google de voorkeur aan sites die mobiel vriendelijk zijn. Een ander groot voordeel is dat als iemand een zoekopdracht ingeeft op een mobiel apparaat, de zoekresultaten worden weergegeven die het beste overeenkomen met de locatie waar de betreffende persoon zich op dat moment bevind.
De laadsnelheid van je website
Een andere factor die van invloed is op de weergave in de zoekresultaten is de laadsnelheid van een website. Als je website erg langzaam laad zullen veel bezoekers niet het geduld op kunnen brengen om hierop te wachten en snel weer een andere website gaan zoeken ( misschien die wel van je concurent) . Als veel bezoekers snel een pagina verlaten is dat in de ogen van Google een teken dat ze niet de informatie waar ze naar op zoek waren hebben gevonden, en hierdoor zal Google je belonen met een slechtere notering in de zoekresultaten.

3. Off Page optimalisatie

Naast een aantal factoren die van belang zijn die je toe kunt passen om een website zelf zoe goed mogelijk te optimaliseren voor Google zijn er nog een aantal externe factoren van belang voor een goede vindbaarheid van een website.
Gebruik maken van social media is niet alleen maar om direct meer bezoekers naar je website te trekken maar levert ook een bijdrage aan de vindbaarheid van een website. Een Google mijn bedrijf pagina is een element dat door veel website bezitters over het hoofd wordt gezien maar is zeker als je de vindbaarheid van je website voor een mkb of zzp bedrijf dat hoofdzakelijk klanten in een bepaalde regio bediend een factor die je zeker moet gebruiken. Mede doordat je hiermee aan Google duidelijk maakt met een legitiem bedrijf te maken te hebben. Ook Youtube is onderdeel van Google en samen met een paar andere social media platforms kun je ervoor zorgen dat je snel enkele links en connecties naar je website opbouwd.
Bedrijfs vermeldingen of citations
Voor elk bedrijf zijn er wel bedrijfsvermeldingssites of brance sites te vinden waar je je site aan kunt melden. Door je aan te melden op enkele van deze sites genereer je een backlink ( link naar jouw site) , maar ook bied je bezoekers van deze verzamelsites de mogelijkheid om via deze link jouw site te bezoeken. Hierdoor krijg je bezoekers naar je site die je zonder deze link waarschijnlijk je site niet zouden hebben gevonden.
Door actief deel te nemen aan forums die gerelateerd zijn aan jouw bedrijfsactiviteit bieden een mooie gelegenheid om een backlink naar jouw site te plaatsen en bezoekers naar je site lokken en hierdoor meer omzet genereren.
 Het aantal backlinks bepaald mede de populariteit van een website, zijn er andere belangrijke sites die linken naar jouw site?
  • Check deze onderdelen gratis op http://seo.mkbservicedesk.nl/. Deze site geeft je een score voor elk onderdeel en laat je zien welke gebieden aandacht verdienen als je aan de slag wilt met zoekmachine optimalisatie

4. Kies de juiste zoektermen

Kies verschilllende zoektermen ( zoekwoorden) waarop je gevonden wilt worden. Heb je  bijvoorbeeld een timmerbedrijf in Tilburg, dan kun je natuurlijk een artikel plaatsen over een “timmerbedrijf” maar de kans dat je door een potentieele klant gevonden gaat worden is erg klein doordat de term timmerbedrijf veel te algemeen is en je met veel concurende bedrijven te maken hebt die voor dezelfde zoekterm gevonden willen worden. Door de zoekterm specifieker te maken zoals bijvoorbeeld “timmerbedrijf Tilburg” is de kans om gevonden te worden door klanten die specifiek op zoek zijn naar een timmerman in Tilburg. Een andere zoekterm zou bijvoorbeeld “timmerbedrijf Jansen” of “timmerbedrijf Jansen Tilburg” kunnen zijn.
Door artikelen te schrijven die geoptimaliseerd zijn voor een of twee zoektermen is de kans dat je goed gevonden wordt een stuk groter.

Op internet zijn een aantal tools te vinden die je kunnen helpen bij het vinden van de juiste zoekwoorden. Voor de meeste regionale bedrijven is het vaak niet zo heel erg moeilijk om zoekwoorden te vinden die een goede bijdrage leveren aan de vindbaarheid van een website, uitgezonderd enkele competitieve branches in grotere steden.

5. Check of je contactgegevens compleet zijn en kloppen

Als mkb of zzp bedrijf wil je dat klanten contact met je opnemen. Het is daarom erg belangrijk dat ze deze informatie snel kunnen vinden en dat deze gegevens kloppen en voor op de front-page of beter nog op elke pagina van je website te vinden zijn zonder dat een bezoeker eerst door 3 pagina’s heen moet worstelen om de contact informatie te kunnen vinden.
Het is zaak om het voor de klant zo laagdrempelig mogelijk te maken om contact met je op te nemen.
Staat je telefoonnummer groot op de homepage?
Kunnen bezoekers je emaillen of kunnen ze een contactformulier invullen?

6: Breng  je vernieuwde website onder de aandacht

Als je er alles aan gedaan hebt om je website zo goed mogelijk te optimaliseren kun je de buitenwereld van je nieuwe of vernieuwde website op de hoogte brengen.

  • Je kunt op al je social media sites je volgers laten weten dat je site is vernieuwd en dat ze zeker eens een kijkje moeten nemen
  • Klanten en leveranciers vragen of ze een link naar jouw website willen plaatsen
  • Actief deelnemen aan forums die gerelateerd zijn aan jouw business of bedrijf
  • Start een korte Adwords of Facebook campagne
  • Plaats een link naar je website op goede bedrijfsvermelding sites
  • Start met een nieuwsbrief om contact te houden met bestaande klanten

Plaats op zoveel mogelijk sites een link naar website en als het mogelijk is ook je NAP ( naam adres plaats)  en telefoonnummer
ook op je andere promotie materialen zoals: reclame borden of spandoek, flyers, visitekaartjes enz.

7. Een Actieve Website

Door regelmatig nieuwe artikelen op je website te plaatsen houd je je website in beweging, hierdoor zullen bezoekers eerder geneigd zijn om af en toe eens terug te komen om je website te bezoeken. Een website waar nooit iets gebeurd is voor niemand interessant, niet voor bezoekers, maar ook niet voor Google.
Actieve websites met kwalitatieve artikelen met inhoud waar een bezoeker wat aan heeft worden door Google ook hoger gewaardeerd.

 

 

 

4 Manieren om je oude Website op te Frissen

even opfrissen

Als je erover nadenkt zijn de websites door de jaren heen gigantisch veranderd Qua uiterlijk en mogelijkheden.
Zo’n 10 jaar geleden haasten alle bedrijven zich om zo snel mogelijk een online presentatie op te zetten.
Op de meeste van deze sites kon je niet zoveel, zeker niet in vergelijking met de moderne websites van tegenwoordig.
Potentiële klanten willen meer dan alleen maar informatie van een bedrijf of winkel, ze willen ook online kunnen bestellen, menu’s bekijken, live dingen kunnen zien met een webcam,navigeren naar de locatie enz.

Een factor die het extra moeilijk maakt is dat veel van deze bezoekers dat doen met veel verschillende apparaten, zoals pc’s, tablets en mobiele telefoons.
Ze verwachten echter op al deze apparaten een site met een goede gebruiksvriendelijkheid.
Als je als bedrijf een website hebt die er gedateerd en oubollig uitziet geeft dat een verkeerd signaal aan potentiële klanten.
Een verouderde website schaad de reputatie van een bedrijf en kan klanten de indruk geven dat het bedrijf als geheel achter loopt.
Hier zijn een paar dingen die je kunt doen om je website een nieuwe look te geven.

1. Gebruik een CMS systeem zoals WordPress.

Als je nog steeds bij elke wijziging een beroep op je website ontwerper moet doen om je website bij te werken, loop je al flink achter op de concurrentie.
Je moet in staat zijn om direct informatie aan uw site toe te voegen.
Op deze manier houd je je site levendig en nodigt bezoekers uit om regelmatig terug te komen naar je website.
Met een CMS systeem zoals WordPress kan iedereen een site bijwerken, nieuwe informatie toevoegen, berichten en afbeeldingen plaatsen.

Door gebruik te maken van een CMS systeem kun je ook aan meerdere mensen toestemming verlenen om inhoud te plaatsen.
Je kunt ook iemand meer en minder rechten geven en vooraf iemand de inhoud laten controleren en indien nodig herzien voordat deze live gaat op de website. Op deze manier kan een site eenvoudiger worden bijgewerkt zonder dat je alles zelf zult moeten doen.

2. Maak je site mobiel vriendelijk.

Hoe ziet je site eruit op het scherm van een smartphone? Hoe zit het met een iPad of tablet?
Klanten surfen steeds meer met mobiele apparaten op het internet, het is dus van cruciaal belang dat je website ook op deze mobiele apparaten goed te bekijken en te bedienen is.
Je kunt ervoor kiezen om een aparte mobiele website te laten maken of ervoor te zorgen dat je website responsive is, dat wil zeggen dat de inhoud van een website zich aanpast aan de grootte van het scherm waarop deze wordt bekeken.
Voor WordPress zijn er een groot aantal responsive templates beschikbaar waarmee je dus eigenlijk 2 vliegen in een klap slaat.
Als iemand in Google een zoekopdracht invoert kunnen de resultaten afwijken van een zoekopdracht op een pc computer omdat Google voorrang geeft  aan websites die mobiel vriendelijk zijn.

3. Bezoekers informatie verzamelen.

Bij veel warenhuizen kom je de deur niet meer uit zonder je e-mail adres achter hoeven te laten, dus waarom zou jouw website deze bezoekers informatie niet vast willen leggen?
Iedere bezoeker van je website moet de kans hebben zich aan te melden om speciale aanbiedingen of acties te  ontvangen.
Je kunt deze informatie krijgen door bezoekers vrijwillig hun email adres achter te laten, via een pop up scherm of bij het uitloggen nadat ze een aankoop via je website hebben gedaan.
Met deze verzamelde e-mail adressen ben je in staat om in contact te blijven met je klanten en het is belangrijk dat je hen regelmatig interessante e-mails stuurt met kortingen of informatie waar ze wat aan hebben.
Overdrijf niet want dan zouden je klanten deze mails als spam kunnen zien en averechts kunnen werken.

4. Zorg dat de pagina’s op je website snel laden.

De laadsnelheid van een website krijgt vaak niet de aandacht die het verdient.
Websitebezoekers hebben weinig geduld en tolereren geen websites die langzaam laden en met een druk op de knop zullen ze de website verlaten en gaan winkelen op die van een van je concurrenten.
Door de landingspagina van je website eenvoudig te houden kun je ervoor zorgen dat in ieder geval je homepage snel laad.
Maak zo min mogelijk gebruik van vervelende vertragende functies zoals video’s en muziek die automatisch start bij het bezoeken van een pagina.
Er zijn verschillende tools beschikbaar waarmee je de laadtijd van een pagina kunt controleren en lokaliseren waar de knelpunten m.b.t. laadtijd zitten.

Als je deze punten hebt verwerkt en je site hebt voorzien van een nieuwe frisse look, prik dan een datum, bijvoorbeeld 2x per jaar waarop je eens kritisch naar je website kijkt en onderzoekt op welke gebieden je je website nog kunt verbeteren.
Houd ook de sites van je concurrenten in de gaten en kijk of ze dingen doen die je ook wilt zien op je eigen website.
Om deze concurrenten een slag voor te blijven moet aandacht besteden aan de manier waarop bedrijven omgaan met hun klanten en de goede dingen die je ziet implementeren in je eigen website.
Vroeg of laat komt het nog zover dat mensen beginnen jouw systemen te kopiëren.

 


Cor B

 

Het bewijs dat onze SEO STRATEGIE WERKT

zoekmachine optimalisatie Gemert

Met toepassen van SEO is het mogelijk om beter getoond te worden in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google.

Onze zoekmachine strategie werkt
De meeste zoekmachine specialisten zullen zeggen dat hun strategie werkt, maar hebben  meestal geen resultaten die ze je kunnen of willen tonen.

RAAR !

Meestal willen ze wel dat je een abonnement bij hen afsluit en dan kunnen zij ervoor zorgen dat de vindbaarheid van je website in de zoekresultaten verbeterd, maar vaak geven ze geen garanties dat dit daadwerkelijk gebeurd en moet je maanden betalen en maar afwachten of het je ooit iets oplevert. En als je website blijft “hangen” in de zoekresultaten op pagina 2 – 3 of nog verder zal dit niet echt een grote bijdrage leveren aan de vindbaarheid van je website en je bedrijf.

Wij doen het anders

Websitedesign Gemert doet dit anders, wij tonen je eerst resultaat en pas als je op de eerste pagina van Google getoond word hoef je te betalen, eerder niet. Zo weet je namelijk zeker dat je direct geld kunt verdienen aan deze goede Google notering en niet eerst iemand honderden euro’s betaald en maar af moet wachten welk resultaat het je uiteindelijk oplevert.

Een Top resultaat in Google heeft vele voordelen:

  • Potentiële klanten kunnen je eenvoudig vinden
  • De meeste mensen die een zoekopdracht ingeven in Google kijken alleen op de eerste pagina
  • Meer vertrouwen – als je site getoond wordt tussen grote bekende namen i.p.v. ergens op pagina 3 geeft dit meer vertrouwen voor de bezoekers
  • Door gebruik te maken van goede zoekwoorden kun je met 2 of 3 plaatsen op de eerste pagina getoond worden en op de plaatsen waar jouw website staat, staan niet die van je directe concurrenten
  • Meer bezoekers op je website, hierdoor meer omzet en klanten

Hieronder vind je het bewijs dat onze zoekmachine strategie daadwerkelijk werkt.

Google bijvoorbeeld maar eens op :

zoekmachine optimalisatie Gemert  ( 1e pagina resultaten 1-2 -4)
seo boekel (1e pagina resultaat 4)
seo Gemert (1e pagina resultaat 1)

of andere websites:
beginners cursus WordPress Deurne ( 1e pagina 1 resultaat site: Beoshop.nl)

goedkoop mobiel bellen Utrecht ( 1e pagina 1 resultaat site: denieuwstemobieletelefoons.nl)

NO CURE- NO PAY !

Je ziet dat met een goede seo strategie ook jouw bedrijf op de eerste pagina van Google kan komen en wij willen je daar graag bij helpen.
Zolang je website niet op de eerste pagina getoond word hoef je ook niets te betalen en zijn er verder ook geen kosten of verplichtingen aan verbonden.

Wij houden van SIMPEL en duidelijkheid.

Heeft u een locaal MKB bedrijf in Brabant of ben je een zzp-er en wil je ook beter gevonden worden in Google aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wat u moet weten over lokale zoekmachine marketing

locals firstZoekmachine optimalisatie (SEO) is een van de meest effectieve vormen van lokale marketing voor lokale mkb bedrijven die er bestaat.

Hier zijn een paar factoren die je moet weten met betrekking tot lokale seo

Mensen zoeken op Google naar jouw product of dienst

  • Wanneer mensen op zoek zijn naar een product of dienst zullen ze niet meer gaan zoeken in de gouden gids of telefoonboek maar zoeken ze op ‘Google. Uit onderzoek blijkt dat de meer dan 97% op internet zal zoeken naar lokale producten en of diensten. Ook voor het simpelweg opzoeken van een adres of telefoonnummer wordt eerst Google geraadpleegd. En wanneer iemand op een smartphone of computer waarbij google de locatie van de persoon kan vaststellen een zoekopdracht ingeeft worden eerst de resultaten weergegeven van de dichtst bij zijnde bedrijven mits deze hun bedrijfsvermelding compleet hebben ingegeven.

Gevonden worden in de top resultaten van Google

  •     Bovenaan in de zoekresultaten. Het hebben van een website en gevonden worden in Google alleen is niet voldoende om nieuwe klanten binnen te halen. Het is van groot belang dat je gevonden wordt om in ieder geval getoond te worden op de eerste pagina van de zoekresultaten van Google en beter nog in de top 3. Meer dan de helft van het organische zoekverkeer gaat naar deze top 3 en 75% van de gebruikers klikt niet verder dan de eerste  pagina van de zoekresultaten. Dus als je vermeld word op pagina 2 of verder zul je hoogstwaarschijnlijk weinig mensen bereiken.

Lokale SEO is effectief

  •     SEO werkt. Gevonden worden in Google werkt omdat mensen specifiek op zoek zijn naar het product of dienst die jij aanbied. Onderzoek toont aan dat mensen die zoeken op een lokaal product of dienst bereid zijn om zaken te doen en 14,6% van deze zoekopdrachten tot een verkoop leid. Dit klinkt misschien niet zo bijzonder hoog maar ter vergelijking met direct mailing of bellen met slechts 1,7% succes, een heel stuk beter.

De klant is dichterbij dan je denkt

  •   Loklale SEO is nog effectiever als het gaat om mobiele platformen. Bedrijven hebben een nog grotere kans zaken te doen als ze gevonden worden via mobile apparaten. Meer dan de helft van de van de aan zoekopdrachten gerelateerde aankopen vinden plaats binnen een uur na een mobile zoekopdracht. Met andere woorden, de helft van die mensen die uw bedrijf of dienst weten te vinden door hun mobiele apparaat gaan een of andere vorm van actie ondernemen in minder dan 60 minuten.

Zoekmachine marketing is uitgegroeid tot een nieuwe manier van local marketing. Als je vragen hebt over hoe de lokale SEO uw bedrijf kan helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

CONTACT

Een goede Internetpresentatie is meer dan een Website

complete internet presentatieVeel regionale mkb bedrijven lopen veel klanten mis simpelweg omdat hun internet presentatie verouderd is of hun websites onvindbaar zijn in de zoekmachines.
Ook zijn er nog steeds bedrijven die zelfs nog helemaal geen website of internet presentatie hebben.

Een goede internetpresentatie voor een bedrijf bestaat uit meer dan een website.
Sociaal media zoals Facebook en Google+ zijn elementen die aan een bedrijfspresentatie  niet mogen ontbreken.
Met name een volledig bedrijfsprofiel op Google+ mijn bedrijf is van cruciaal belang om goed gevonden te kunnen worden in Google.
Een  bedrijf dat producten en of diensten hoofdzakelijk in een bepaalde regio verkoopt doet er goed aan om zich aan te melden bij diverse relevante bedrijfs-vermeldings sites en moet ervoor zorgen dat de opgegeven NAP gegevens overeenkomen met de actuele gegevens. (NAP = naam adres plaats )

Onderhoud van je internetpresentatie

Een internet presentatie is eigenlijk nog het meest te vergelijken met een auto.
Een auto heeft regelmatig onderhoud nodig en moet jaarlijks na de keuring voor een nieuwe apk.
Na enkele jaren is deze auto ondanks je goede onderhoud aan vervanging toe of wil je een nieuwer model dat beter past bij de eisen die je op dat moment aan een auto stelt.

Een website heeft ook onderhoud nodig en wat 5 jaar geleden nog een prima website leek voldoet nu al lang niet meer aan de eisen die je aan een goede moderne website moet stellen.

  • Zijn alle op de website vermelde gegevens nog actueel ?
  • Is mijn website mobiel vriendelijk ? Moeten er extra functies worden toegevoegd ?
  • Kunnen klanten op een simpele manier contact met mij op nemen ?
  • Is mijn Google+ mijn bedrijf profiel up to date ?
  • Ben ik ook actief op social media zoals Facebook ? Plaats ik regelmatig nieuwe artikelen ?
  • Heb ik mij aangemeld op relevante bedrijfsvermeldings sites en kloppen mijn gegevens ?

Blijf bij de tijd en de concurrentie voor

De meeste MKB’ers beseffen wel dat een website belangrijk is voor hun bedrijf.
Echter zien veel bedrijfseigenaren hun internet presentatie als een kostenpost en dat terwijl het een van de belangrijkste marketing tools is voor een bedrijf.
Met het  up to date houden van je internetpresentatie kun je ervoor zorgen dat je goed gevonden blijft worden in de zoekmachines en dus ook door potentiële klanten.

Uitbesteden of zelf doen ?

Een en ander is best zelf bij te houden zoals het plaatsen van nieuwe artikelen op je website en sociale media mits je een beetje weet waar je op moet letten bij het plaatsen van nieuwe artikelen.
Door het totale bedrijfspresentatie plaatje regelmatig door een specialist te laten bekijken kun je ervoor zorgen dat je je concurrenten die dit niet doen steeds een stap voor blijft.

Wij willen u graag helpen bij het onderhouden van uw website en complete internetpresentatie.
Goede service en ondersteuning is belangrijk om hier optimaal van te kunnen profiteren.
Neem snel contact met ons op en zie wat wij voor de internetpresentatie van jouw bedrijf kunnen betekenen.

CONTACT

 

 

Facebook Pagina voor je Bedrijf

facebook voor mkb zzp

Een website alleen is niet genoeg, zonder sociale media is je internet presentatie niet compleet.
Het meest gebruikte en populairste platform is Facebook.
Facebook is ook een uitstekende manier om je website ( lees business ) onder de aandacht van potentiële klanten te brengen.
Ook voor u als MKB bedrijf of zzp-er bied Facebook kansen om je business op een effectieve manier te promoten.

Sociale media platforms zijn mateloos populair en zullen voorlopig nog wel blijven bestaan.
Eigenaren van kleine bedrijven die deze sociale netwerken op een effectieve  manier weten te gebruiken hebben hiermee een krachtige marketing tool  in handen om hun business te onder de aandacht te brengen.

Een van de beste Sociale media voor bedrijven is met een Facebook bedrijfs pagina. Hier zijn een paar redenen waarom elk bedrijf een Facebook bedrijf pagina nodig heeft.

Een Facebook pagina bied de mogelijkheid om meer te weten te komen over je doelgroep.

Een facebook pagina voor je bedrijf bied je een manier om in contact te komen met je doelgroep, je kunt een bericht plaatsen op je FB pagina en direct de reacties van je doelgroep lezen.

Having a Facebook page for your business gives you a way to talk to and get direct feedback from your target audience. Think of it like an ongoing focus group. Your fans are there because they are aware of your company, and want to learn more. While they are certainly expecting to receive useful information from your Facebook page, you can also be collecting useful information from them through their participation.

Facebook Insights also provide useful information about your fans and their interactions on your page. As a microcosm of your target market, your Facebook fans can tell you a lot about what they want through their interaction, comments, and feedback.

2

A Facebook page gives you a chance to “humanize” your company.

Met een Facebook pagina kun je je bedrijf een gezicht geven

Social connections and genuine communication are integral parts of social media, and a Facebook page for your business gives you a unique opportunity to attach a face, name, and personality to your brand. While your Facebook page may be representative of your company, it also allows you to show the human side of your business through one-on-one conversations, personal tidbits, and non-business interaction.Even if you automate parts of your social media activity, you can fit in a moderate amount of live, on-the-spot communication to create richer, more “human” relationships.

3

Je kunt een community bouwen met je Facebook pagina.

Facebook pages are excellent places to gather together your customers, prospects, and fans to provide reviews, share opinions, voice concerns and offer feedback. You can build a community on your Facebook page in a number of ways, including:

  • Posting useful, relevant and interesting links
  • Asking fans to contribute with comments
  • Organizing contests and promotions
  • Providing a place to leave reviews and other feedback
  • Offering incentives for activity on the page

Als je er met je Facebook pagina erin slaagt om mensen bij elkaar te brengen en een discussie op gang te brengen, kun je een loyale groep …….

k page you create for your business successfully brings people together, you can develop a loyal following that will continue to grow.

4

Facebook is good for search engine optimization (SEO).

Het hebben van een Facebook pagina voor je mkb of zzp bedrijf kan een effectieve manier zijn om meer bezoekers naar je website te sturen. Je berichten, links en andere activiteiten op je publieke Facebook pagina kunnen ook een bijdrage leveren aan de vindbaarheid van je bedrijf. Net als elke andere website kunnen Facebook pagina’s geïndexeerd en dus getoond worden in Google. Zoekmachines hechten steeds meer waarde aan social media platforms en een actieve Facebook pagina met content die relevant is aan je business kan een bootst geven aan de ranking van je website maar kan ook zelf een plaats veroveren op de eerste pagina van de zoekresultaten.

 

Je concurrentie heeft al een Facebook pagina.

Iets doen omdat je concurrent dat ook doet is niet altijd de beste keuze. Anders is het als het gaat om sociale media, niet actief zijn op Facebook en ander sociale media platforms is niet meer van deze tijd. Het kan je klanten en dus omzet kosten, zeker als je concurrent wel op een goede manier sociaal media in weet te zetten voor hun business.

Je kunt elke dag je bedrijf onder de aandacht  van potentiële klanten brengen.

Een van de grootste voordelen van een Facebook pagina voor je bedrijf is de mogelijkheid om elke keer als je een nieuw bericht plaatst op je FB pagina, een link of video deelt, dit wordt weergegeven in de nieuwsfeed van je fans als ze je Facebook pagina hebben geliked. Met het nog steeds groeiende aantal Facebook gebruikers die dagelijks op zoek zijn naar producten en diensten om hun ….. Facebook en andere sociale media netwerken maken het makkelijk voor potentielle klanten om je te vinden, mits je een goede Facebook pagina hebt aangemaakt. En als ze je vinden is de kans groot dat ze je naam weten te herinneren en delen met hun eigen volgers of netwerk.

Een Facebook-pagina voor je bedrijf kan een krachtige manier zijn om je bedrijf bij een groter publiek onder de aandacht te brengen, het bereik en de naamsbekendheid van je bedrijf te vergroten.

Perhaps one of the biggest benefits of having a Facebook page for your business is the ability to have status updates, shared links and videos, and other information appear in your fans’ news feeds once they “like” your page.With more than 750 million active Facebook users, an increasing number of consumers are using the site to find products, services, and brands to solve their everyday problems. Facebook and other social networks make it easy for potential customers to find you. And when they do, they are often more likely to remember your brand and share it with their own connections.

Ultimately, a branded Facebook page for your business can be a powerful way to expand your reach and increase awareness of your business online.